Üdv!

Azt hiszem, hogy a fenntartó szava számít... Augusztus 24-én a
Szakképzés-szervezési Főosztály vezetője azt mondta egy konferencián, hogy
intézze mindenki ahogy gondolja, a tanév elején ők ennek a formájának a
megadásával nem fognak tudni foglalkozni. A mi TISzK-ünk egy másik
iskolájától kaptam egy A4-es lapra ráférő Excel (statikus) táblát, ezt
kicsit felturbóztam listarovatokkal, innen választhat a kolléga a
rendeletben megadott tételeket, az összesen sor sárga amíg nincs meg, piros
ha már túl sok is van, (világos)zöld -- ne fogyjon a festék, háborús idők
vannak, az üres toner nem életveszély, nem adnak rá pénzt -- és ennyi. Ezt
a hónap végén leadja a kolléga elektronikusan, hátha egyszer statisztikát
kell belőle csinálni és leírja aláírva papíron, hátha kérik... És ennyi...
Ami kell az kell, a saját keresztünkbe ne mi verjünk újabb szegeket...

Dorozsmai Károly