~ 'alkalomadtán a fenntartónak azt is le kellene adni (a toneren kívül - ha ráérnek az inf.tanárok - és ha már úgy látszik: ők foglalatoskodnak 'mindezzel), hogy alapvetően 2 irányultság van:

1: számtech./inf. -tanár, ecdl tanfolyam, stb.

2: mérnök inf, progterv. inf, rendszergazda, microsoft, cisco, stb.

ezen 2 nem ugyanazon kategória - nem tudja ('can not' és nem 'may not')
helyettesíteni egymást

- bár mérnök inf -> inf.tanár esetében a helyettesítésre nagyságrenddel nagyobb
foglalót tennék, mint fordítva

:)