2013.09.16. 16:02 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:
Sziasztok!

Részben listára való a téma, nem akarom növelni a félig technikai jellegű szálak számát, de segítségetek kérném. Alsós kolléganő letöltötte innen:
http://www.apaczai.hu/index.php/tanmenetek/tanmenetek_also/hu
Az elsős daloskönyvem docx-et. Egy full-ra telepített 2010 es offic-on és Libre-n is néztem de mindenhol érdekes jelek vannak benne szétcsúszva, mivel lehetne ezt normálisan megnyitni?
Mi okoz ilyen jelenséget?
Szerintem ez volt az alap, mert benne vannak a jelek, mint kicsi képek.
http://www.apaczai.hu/downloads/tanmenetek/also/elsos/AK_tanmenet_az_elso_daloskonyvemhez.doc
Lehetőségek. Nyomtatott változat scanner-rel beolvasása
Pdf virtuális nyomtatóval, majd megnyitás word 2013-al?

Üdvözlettel: Kelemen Mihály