Szia!
Gépelni tudó, szövegszerkesztést nem látó hölgyek, urak csodákra képesek:)

From: gergacz.ga...@paragvari.hu
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: word érdekesség
Date: Tue, 17 Sep 2013 07:15:54 +0000

Sziasztok!

Sajnos az elmúlt tanévben, amikor helyi tantervet készítettünk én is
belefutottam néhány ilyen dokumentumba. Mind közül ez a kiadó volt a
legdurvább, és sajnos ezek szerint ez csak romlott...
Nem értem, hogy miért nem lehet 2013-ban megfelelő formában, minőségben kiadni
egy szöveget a kezeink közül. Azok, és ez is tele van/volt felesleges
enterekkel, szakasztörésekkel, olyan objektumokkal, melyek "csak úgy vannak" a
bekezdések közt. A kedvencem
 a térközük, melyet úgy állítanak be, hogy egy 6-os betűméretű bekezdés
helyeznek két másik közé.
Ezek után érdekelne, milyen informatika tankönyvet árusítanak...

Sajnos a fenti problémára gyors megoldás nincs (hiszen a jeleknek megvan az
értelme, mert ezek a különböző ének-zene órán használt jelölések, tehát fontos,
hogy ott legyenek a táblázatban). Talán ha kérsz, kapsz tőlük normálisabbat...

Gergácz Gábor
Paragvári Utcai Általános Iskola
9700 Szombathely, Paragvári u. 2-4.
gergacz.ga...@paragvari.hu