OK, kösz az eddigieket.
Menjünk tovább:
beregisztrált, tudsz róla, van nete. OK.

Mi van a fertőzött géppel, sávszélesség-zabálással, nyomtatással, és a többivel?
Mi van, ha beviszi órára (mert neki ppt kell, nem odp), terembeli gép
projektorkábelt szétszed, sajátot rádug, stb., stb.

Gy.

2013 Október 3, Csütörtök 14:53 CEST dátummal, "Molnár Péter" <moln...@afg.hu>