From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Mészáros Zsolt
Sent: Thursday, October 03, 2013 3:10 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: Idegenek a spájzban

Na igen. Nálunk is előfordul ilyesmi. Csak a saját gépén találja meg (az amúgy
rumliban) amire szüksége van, az kényelmesebb stb.
A teremben az interaktív tábla be van kötve a hozzá kapott notebook-hoz.
Ebből a VGA kábelt húzgálták ki-be, mikor jött a saját géppel, a kábel
3-4 hónap alatt törött a tövénél.
RGB szépen néz ki... Utána megy a sírás, hogy rossz a tábla... Ezzel valamit
csinálni kell. Azt persze nem értik meg, hogy a fenntartó nem fog félévente
kábelt venni ugyan ahhoz a táblához.
Mondtam, hogy ez van, ha így kényelmesebb, akkor fizessék ki ők a kábelt,
menjenek el a boltba és adnak nekik is. Elvégre a kényelemnek ára van szokták
mondani.
A lehetőség adott, a táblához van notebook, telepítve van rá minden ami kell
legálisan, vírusmentesen, karbantartva stb. Használja azt.

--
Zsolt Meszaros
IT-Sysadmin