Tisztelt listatagok!

Sürgősen szükségem lenne valami SOS segítségre!

Augusztus közepén feltettem egy server gépre a Zentyal 3.0 verzióját, a cél
file server, átjáró, és proxy volt. Szeptemberben beletettem 450
felhasználót, vagy 15 osztály. Szépen csont nélkül ment, szűrtem az
internetet és mellette minden gyereknek saját meghajtójára dolgozott. Nem
nagy agyak, semmi buhera nem volt, szépen ment minden.

Hiba leírása.

Én ostoba a Zentyál 3.027-et frissítettem a 3.2-re!!!  Senki ne tegyen
ilyet. A rendszer majdnem összeomlott, parancssori frissítés és újraindítás
után kliensként újra be tudtam jelentkezni, de internet a kliensről nem
érhető el, továbbá semmilyen változtatást nem csinálhatok aserveren, nem
oszthatók meg mappákat, stb. mert ellenkező esetben a kliens gépről nem
tudok bejelentkezni. A

A helyzet most, nem frissítek semmit, nem változtatok semmit és ha a
kliensről akarok internetezni akkor "Cache hozzáférés megtagadva", vagy
"Cache Access Denied" üzenetet kapom.

Valószínűnek tartom, hogy az egyik hiba a Samba frissítésben volt, vagy
maga a a "friss" volt a hibás, és még ki tudja mi volt mellette rossz.

Minden építőjellegű tippet, ötletet örömmel veszek, cél újból az internet
elérése, Proxy-val, és bizonyos mappák megosztása, illetve korlátozása
lenne, illetve az instabilitás megszüntetése.

Üdvözlettel Szabados Zsolt

                Info. tanár