Sziasztok!

Hátha érdekel valakit:

A legfontosabbal kezdem, mert biztos ez érdekel téged is (de érdemes tovább
olvasni is...):

Az őszi Linux rendszergazda képzéseink első alkalmának témája közkívánatra:
tűzfal készítés (Netfilter/iptables). Az időpont pedig október 17. 18:00 -
20:00.

A képzés ahogy ígértem ingyenes. Jelentkezni ide kattintva
tudsz<http://linuxakademia.com/linux-online-kepzes-2013Q3-netfilter?pi=iogtdK&sr=MA5tw3>.
De javaslom olvass tovább!

Először is szeretném megköszönni a sok-sok választ, amit a kérdéseinkre
kaptunk. Őszintén szólva megdöbbentem az eredményen: álmomban sem
gondoltam, hogy ennyi idő alatt (alig 48 óra) ennyien (több, mint 400)
megtisztelnek minket azzal, hogy szánnak ránk időt. *KÖSZÖNÖM!*

Szintén köszönöm a sok-sok hasznos információt, ami segít nekünk abban,
hogy neked tudjunk jobbat, hasznosabbat adni. Amit tudunk máris teljesítünk
a kérésekből. A kért témákon felül olyan időpontra tesszük a képzéseket,
ami a legtöbb válaszadónak megfelelő (van több is, majd váltogatjuk).
Persze ha te pont a kisebbséghez tartozol ez nem túl jó hír a számodra...
de neked is tudok olyat írni, aminek szerintem örülni fogsz: új online
rendszert használunk szeptembertől, így *a képzések felvétele gyakorlatilag
azonnal elérhető és letölthető lesz* (1-2 nap kell csak nekünk a minimális
"ráncba-szedéshez"). Így akkor is hozzájuthatsz a tananyaghoz, ha élőben
nem tudsz résztvenni rajta. Ez független attól, hogy jelentkezel-e vagy
sem, azaz a videó elérhetőségéről külön fogok írni levelet.

Szintén sokan kérték, így teljesítjük: az ingyenes képzéseken is lesz
lehetőség menet közben kérdezni és arra menet közben választ is kapsz.

És nem utolsó sorban, az új rendszer a tapasztalataink szerint
megbízhatóbb, így búcsút inthetünk a kimaradásoknak és a sokak által
jelzett elszálló flash-nek (igen, a flash marad, mert HTML5 alapút nem
találtunk, a java alapú megoldásokkal több volt a gond, az egyedi szoftvert
igénylők pedig csak Windows alatt működnek... mi pedig nem fogunk olyan
rendszerrel oktatni soha, amit Linux alól nem lehet használni vagy wine
kell hozzá).

Remélem neked is tetszenek a változások és velem tartasz 17-én. Köszönöm,
hogy végigolvastad, most már ideje jelentkezned. Ezt ide kattintva máris
megteheted<http://linuxakademia.com/linux-online-kepzes-2013Q3-netfilter?pi=iogtdK&sr=MA5tw3>
.

Üdv,
Czakó Krisztián

ui: A korábbi alkalmakkor maximum 200 résztvevőt tudtunk fogadni, ami néha
kevésnek bizonyult. Ezért most ezt jelentősen bővítettük, hogy biztos
mindenki "beférjen", aki szeretne. Mit gondolsz, milyen új csúcsot tudunk
elérni a résztvevők számában? Segítesz, hogy elérjük minden idők legnagyobb
online képzését? Segíteni azzal tudsz ebben, ha megosztod a lehetőséget
másokkal, elmondod fórumokon, vagy ahol tudod.

Üdvözlettel:
 Gerendás Zoltán