From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Birkás rgazda
Sent: Friday, October 11, 2013 10:00 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: re: Emelt érettségi

Üdv!

Nálunk az elmúlt tavaszi ciklusban kormányhivatal által szervezett emelt infó
volt.

Mindent a megyei kormányhivataltól intézett egy hölgy, ő küldött minden
szervezési infót.
És a lényeg (igaz, hogy kb 2 hónappal a vizsga után) ő intézte a fizetést is.
Bekérte az adataimat és a címemre küldött szerződést (ezt is utólag) és
kifizettek.
A suliban senkinek nem volt infója a dolgok mikéntjéről, úgyhogy én sem nagyon
bíztam benn, hogy kifitetik a plusszmunkámat.

(Ja és volt a telepítést ellenőrizni valaki a vizsga előtt, de ez szervezési
kérdés)

Attila

P Mielőtt kinyomtatná ezt az e-mailt, gondolja meg, valóban szükséges-e. Napról
napra kevesebb fa lesz a világon.