Kb mekkora teret kellene behangosítani vele és milyen célra kell? Úgy értem, hogy csak egy mikrofont kellene kihangosítani vele vagy menne rajta zene, hangszer, vetítés alá hang stb is?

500W-os aktív hangfal elég érdekes lenne. Ezt sub-ból tudom elképzelni, de azzal magában nem sokra mennél ilyen célra? Keverő van vagy úgy kellene, hogy az előfok is legyen benne az aktív ládában 1-2 csatornával?

Kb mennyi pénzből lehet gazdálkodni?