Erre a célra ezt tudnám jelenleg ajánlani 2 hangfalállvánnyal: *Yamaha Stagepas400i*. Kicsi, kompakt, elég nagyot és jól is tud szólni egy zárt tornateremben. Félgőzön elviszi kb a hangosítást egy iskolai műsoron. Ha kültérre is használnád, akkor komolyabb testvére a 600i. Ezzel elég szolidan, óvatosan kisebb buli is elmehet a suliban, ha észnél van az ember. Nem a Pink Floyd-ot hangosítod nyilván vele :)
http://www.yamahaproaudio.com/global/en/products/pasystems/stagepas_400i600i/specifications.jsp

Stagepas 400i-re irányár: http://www.hangszeraruhaz.hu/hangositas/komplett-hangositas/kombo/hordozhato/yamaha-stagepas-400i/P28229

(Nekünk az iskolában van IMG Stageline egy 500-as végfokkal és két 25cm-es passzív ládával, monacor "keverővel". Ezt nem én vettem, sajnos már megkapta a suli, mikor idekerültem. Nem ajánlom. A saját "keverője" nem tudja rendesen meghajtani a végfokot, hiába állítasz a kimeneten... Elég gyenge egy eresztés. Ez ám a kompatibilitás. A láda nem szólna szigorúan iskolai célra véve nagyon vészesen, de a végfokot normális keverővel hajtva sem közelíti meg amit ráírtak (névlegesben sem). A végfokról annyit, hogy saját Soundcraft és saját Roland keverővel is próbáltam, de nagyon vékonyka. Ha jobban megtolom a kimenetet csak világít a túlvezérlés, de egy dekával nem szól nagyobbat, mint egy 2*40W-os HIHI! Technics végfok :(
Szóval ellehet kínlódani vele, de nem ajánlom. Itt ezek vannak:
Erősítő: http://monacor.bolt.hu/sztereo/3301-monacor-sta-500-22-ev-garanciaval.html?sid=88f05f1ad819c80499a570d15bb6f207 Hangfalak: http://monacor.bolt.hu/passziv/3433-monacor-pab-110mk2-22-ev-garanciaval.html?sid=88f05f1ad819c80499a570d15bb6f207 "Keverő": http://monacor.bolt.hu/zenekari-mmx/3557-monacor-vmx-440sw-22-ev-garanciaval.html?sid=88f05f1ad819c80499a570d15bb6f207
)