2013.11.22. 8:19 keltezéssel, Venczel József írta:
Sziasztok!

Van egy kollégám, aki mindig úgy kapcsolja ki a gépeket, hogy nyomva tartja a gépen a power gombot 6s-ig és akkor az alaplap lelövi magát. Hiába magyaráztam neki, hogy elég egyszer megnyomni a gombot és leáll az oprendszer.
Persze ezután mindig hibával indul legközelebb a Windows.

Van valami ötletetek hogyan lehetne a power gombnak ezt a működését kiiktatni?
BIOS-ban nem találtam semmit. Az oprendszeren meg ugye hiába is állítanám.

Előre is köszönöm az ötleteket.
Készíts egy batch fájlt amiben minden sorban psshutdown (pstools) távolról lekapcsolja a terem összes gépét. Mutasd meg neki, hogy erre duplán kattint, akkor minden gépet kikapcsol és nem kell egyenként odamennie a géphez stb. Szerintem azzal, hogy egy sokkal előnyösebb megoldást mutatsz neki az célravezetőbb, mint bármilyen magyarázat, amit nem ért (v. nem akar megérteni). Olyan helyre kell tenni, ami nem nyilvános (diákok ne lássák), mert a jelszót bele kell írni. Bár arra is lehet megoldást találni, hogy explicit módon ne lássa a jelszót.
c:\pstools\psshutdown.exe \\192.168.0.10 -u rendszergazda -p xxxxx -f

Üdv: Kelemen Mihály