De a kollégámnak mindenképpen jár valamennyi százalék a befolyt haszonból ;o))

Jó ötletek a szoftveres kikapcsolós dolgok is, úgyis most építem újra a
hálózatot és tervezek valami hasonlót, mert néha előfordul, hogy egy-egy
kolléga bekapcsolva hagyja a számítógépet valamelyik szertárban, s úgy
gondoltam, hogy valamilyen szerveren futó időzített alkalmazással kiküldök egy
általános kikapcsoló jelzést a házba. De ennek még nem néztem utána hogyan
lehet. Mindenhol Win7 van, a szerverek pedig UBUNTU 12.04 LTS szerverek. Majd
ha nem boldogulok, jövök kérdezni ;o)

Úgy gondoltam a mostani gondot az USB-PS/2 átalakító - BIOS-os dologgal oldom
meg, de nem szólok neki erről, majd jön kétségbeesetten, hogy nem tudja
kikapcsolni a gépet. Akkor megint elmagyarázom neki hogyan kell, s ha már
rászokott, akkor mindegy lesz (én is hiszek a pedagógiában).

Mihály: Az a baj, hogy a tanári gépet is úgy kapcsolja ki, szóval itt kezdődik
a probléma.

Nem győzök eléggé hálálkodni Nektek a sok jó ötletért!!!

Üdv,
Józsi