Szia!

2013.12.06. 8:35 keltezéssel, Mészáros Zsolt írta:
Ezt az önkiszolgáló konfig oldalat hogy tudom amúgy elérni?
Portnyitás szempontjából jó lenne, ha nem kellene telefonálgatni...

<off>
Ezzel kapcsolatban valami zavar van a történetben.
A NIIF által felügyelt iskolák, már nem tudnak belépni a "régi" www.kozhaloportal.hu oldaon az önkiszolgáló felületre, amióta 2013.01.01-n a NIIF átvette az üzemeltetést.

De továbbra is van egy u.n. "Köznet ügyfélszolgálat" (Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.) aki szerintem a korábbi szolgáltató utóda.
De, hogy ők melyik intézményeket felügyelik az számomra rejtély.

Épp tegnap kaptunk tőlük egy levelet (szerintem tévesen), idézem: "hogy az EKOP 2.2.5 Köznet projekt keretében telepítésre került végponti eszközök WiFi szolgáltatás nyújtására is alkalmasak." Elvileg nálunk is lesz router csere, de az egy másik projekt keretében és azt a NIIF intézi.

Tudja valaki, hogy a NISZ mely intézményeket felügyeli? Mert a levél szerint, amit kaptunk a NISZ sem tudja.
</off>

Veres Sándor