Hello(sztok) ~ Ma késő délelőttre helyreállt 'magától a dolog (a levélre
nem válaszoltak). ~Lehet, hogy csak a helyi vonal szolgáltató cserélt le
valamit, vagy javított ésköze sem volt Sulinethet/közhálóhoz - Viszont tavaly
nyáron nálunk is volt router csere - hiába állítgattam a port-kérést a
közhálóportálon - nem lett take effect - végül 15000 Ft eltelefonálásaután
kijöve - kicserélték a routert (ekkor a dhcp osztást - belső háló is
alapból10.*.*.*-ra állítottáka régi 192.168.*.* helyett) - Ez után ősszel
hasraütésszerűen a régi 192.168.*.* -ra állították vissza a dhcptartományt - de
mindenféle ideszólás, vagy levélben értesítés nélkül (persze eztegy automatikus
ip-kérésre állítva gyorsan kideríthető) - miután felhívtam őketcsak annyit
mondtak: hogy igen, így történt - tényleg nem szóltak :)