64bit-es ubuntu alatt úgy tudom csak az volt a gond, hogy rossz helyre volt
irányítva a egy configfájl. mert 32-biten más a neve ugyannak a mappának.
Viszont én is használtam eddig több éven keresztül és csak ez az egy
apró(de nyilván zavaró) hátrány volt. sajnos a dell inspiron mini-nél a
dell egy saját ubuntu forkot csinált, ami nem egyezik a hivatalossal. Ennél
a gépnél nekem csak a DELL driverei kapcsán emlegettem az alkotók
felmenőit. más laptopon még nem tapasztaltam ilyen driver-mizériát.
ubuntu-kedvelőként azt kell javasolnom, hogy inkább tegyél rá windows
7-8-at mert azzal nem szívsz annyit. (és akkor még említhetném az
dell-ubuntu alatt, hogy a wifi-t, ha kikapcsolod, nem lehet
visszakapcsolni!)

Üdvözlettel,
Nagy Dániel

Daniel Nagy Photography <http://www.dnphoto.eu/>