On Fri, 13 Dec 2013 18:47:47 +0100, Dániel Nagy wrote
> 64bit-es ubuntu alatt úgy tudom csak az volt a gond, hogy rossz
> helyre volt irányítva a egy configfájl. mert 32-biten más a neve
> ugyannak a mappának. Viszont én is használtam eddig több éven
> keresztül és csak ez az egy apró(de nyilván zavaró) hátrány volt.
> sajnos a dell inspiron mini-nél a dell egy saját ubuntu forkot
> csinált, ami nem egyezik a hivatalossal. Ennél a gépnél nekem csak a
> DELL driverei kapcsán emlegettem az alkotók felmenőit. más laptopon
> még nem tapasztaltam ilyen driver-mizériát. ubuntu-kedvelőként azt
> [...]

:(

Az a baj, hogy nem én szívok vele, hanem egy nyugdíjas kolléga. A gépen
"gyárilag" ubuntu van. Nem tehetek rá Win7/8-at.

Járt bent ma, kb. 45 percig futott a skype, de nem omlott össze. Pedig a
kolléga tapasztalatáról még képernyőkép is van.

Üdv: Fodor Zsolt