2014. január 18. 11:59 Molnár Péter írta, <moln...@afg.hu>:

> csak egy e-naplo.
> A komplett iskolaadminisztracios rendszerbol az enaplo minimum 90%.
> Ha az iskola eleteben legfontosabb, leggyakrabban, legszeleskorubben
> hasznalt
> szoftvertkent nezzuk, akkor 99%.
>
> Tehat a "csak"-n erosen vitatkoznek.

Én viszont nem vitatkozom veled. :-) Én nagyon szerettem a Mayort (és még
egy-két kérésemet is megvalósították, ami külön plusz, mert ezt nem akárhol
kapod meg).
A kérdés az, hogy mi a fenntartó elvárása. Ha ők az 1%-ra hegyezik ki a
dolgot, akkor csak az a megoldás, hogy a e-naplókat is fel kell készíteni
rá.
(És ha a Közgép holnap előáll egy olyan rendszerrel, ami teljesen
alkalmatlan naplónak, de kezeli a kémények karbantartási naplóját, akkor
februártól az lesz a követelmény, hogy csak olyan rendszer használható, ami
alkalmas a kéményseprések logolására.)