Alaplap BIOS-ban mindent állíts vissza default-ra.
Ezután húzd le a kapcsolókat az alaplapról és egy vezetővel pl csavarhúzóval indítsd és állítsd le a gépet. Ha így nem csinálja, akkor dugd vissza a bekapcs kapcsolóját. Ha megint jelentkezik kapcsoló hiba. Ha kapcsoló nélkül is csinálja alaplap. Mivel a tápot már cserélted másikra vélhetően nem azzal van a gond.

Nincs esetleg beállítva, hogy PS2 billentyűzetről ébreszteni lehessen a gépet?