From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Ne'meth Sa'ndor
Sent: Thursday, February 06, 2014 4:25 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Win7 mindig újra indul

AGP-as Asus kártya van benne
Nem ismerte fel, de normál VGA-ként elmegy és nekünk erre jó is, mert egy
projektorhoz használjuk mesefilmet vetíteni. A projektor pedig 800-800-at tud
max
Az eszközkezelő rendben van, mindennek megvan a drivere
Celeron D 3,06GHz processzor
1 GB RAM
Asus AGP-s videokártya
PATA-s HDD és DVD
PS2-es bill és egér

2014. február 5. 20:35 Farkas Gábor írta,