A 2Gb a win7-nek is éppenhogy elég volt. Tapasztalatom szerint a
win8.1-nek jobb a memóriakezelése és gyorsabban is fut.
Programok/ablakok közötti váltás is gyorsabb gép érzetét kelti.
Van rá program ami előre ellenőrzi, hogy fog-e futni. Alaplapi
követelményei voltak,de most hirtelen nem tudom pontosan mi volt.
Be kell mondani, hogy nem a gépeken a win8.1 sem a win7, adjanak újat.
:) Kénytelenek lesznek valamit lépni, ha mindenki azt mondja, hogy
ezek a 10éves gépek nem használhatóak.

blueboi69