'a listán is lehet igényelni' - egy táblázatban volt az egyik megfelelő  :))

az eljárás pedig - pl:

http://www.msw.hu/windows-xp/433-windows-xp-termekkulcs-csereje-cd-kulcs.html

(de van rá külön több freeware program is - ha valaki csak kattogtatni szeretne)

---

2014.02.10. 6:32 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:
Most tűnt fel a szál... Hol is lehet új kulcsot igényelni? tisztaszoftver oldala mintha el lenne maradva egy kicsit...

2014. február 6. 13:33 Fodor Zsolt írta, <fo...@gyakg.u-szeged.hu <mailto:fo...@gyakg.u-szeged.hu>>:

    On Thu, 6 Feb 2014 13:02:59 +0100, Komódi István wrote
    > Legfrissebb, legfrissebb....
    >
    > Amíg küldték a szoftvereket és a liceszigazolást (XP-s
    kulccsal), mindig
    > ugyanazt a kulcsot kaptuk. Ugyhogy az a legfrissebb.
    > Nincs más. Az F4HCX kezdetű. Ugyanez a kulcs van mindenfelé a
    környéken.

    Most megkerestem, utoljára 2007-esen találtam XP-s sort. (az meg
    M3... kezdetű)
    Az az igazság, hogy az utóbbi években már nem is tartottam
    magamnál ebből a
    licencigazolásból, mert az XP-n kívül úgyis hálózaton át
    aktiválódik, amit
    használunk, így feleslegesnek gondoltam, az irodában iktatták.
    Majd megkérdem
    hétfőn, mert most éppen síszünet miatt elég kihalt az iskola.

    Üdv: Fodor Zsolt

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
/constantinum.hu/ <http://constantinum.hu>