Szia!

Hülyén hangzik, de a php-ban a set_charset-et állítsd latin2-re, nekem így működött(én sem értem miért, de stabilan).

Alaksza Balázs

2014.03.21. 11:00 keltezéssel, Sütő Péter írta:

Sziasztok!

Van egy mysql adatbázisom, utf8-as illesztéssel, phpmyadmin szintén utf8 kódolással szépen hozza az ékeket.

Írogatok egy php programot, a kimeneti html-ben leírtam, hogy utf8-ban jelenítsen meg, a mysql kapcsolatnál megkértem, hogy utf8-as karakterkészletet használjon (set_charset), a php állományok mind utf8 kódolással kerültek mentésre.

Mit tegyek még, hogy ne rombuszos kérdőjelek jelenjenek meg? :D

Köszi!

Sücy