>     Sziasztok!
>     Van egy mysql adatbázisom, utf8-as illesztéssel, phpmyadmin szintén utf8
> kódolással szépen
>     hozza az ékeket.
>     Írogatok egy php programot, a kimeneti html-ben leírtam, hogy utf8-ban
> jelenítsen meg, a
>     mysql kapcsolatnál megkértem, hogy utf8-as karakterkészletet használjon
> (set_charset), a php
>     állományok mind utf8 kódolással kerültek mentésre.
>     Mit tegyek még, hogy ne rombuszos kérdőjelek jelenjenek meg? :D
>     Köszi!
> [...]
Szia!

Először is meg kellene határozni a hibát:
1. ha a php kódban van ékezet (őű), az jó?
pl.: echo "árvíztűrő tükörfúrógép";
2. ha beviszel adatot, az jól jelenik meg az adatbázisban?
3. ha kiolvasol, a php jól olvassa ki, vagy már az is gázos?

Ha ezeket kipróbálod, sztem tudunk segíteni...

Üdv:
        TT