Üdv!

Az elején én is borúsnak láttam a helyzetet, de nem az!!!
Csak keresni kell és előbb utóbb talál az ember (államinál csak jobb)
helyet.

Kérdésedre válasz: Bp. 14.ker.

u.i.: a köznyelven csak a
negatív példák szállnak tovább, ezért tűnik olyan siralmasnak a helyzet,
de ha rászánod az időd, és munka

mellett eljársz interjúkra (még
véletlen sem kell AZONNAL elfogadni a felajánlott pozíciót), már abból
rengeteget tanulhatsz.

(Kommunikáció; munka ár-érték aránya; stílus,
ahogy beszélnek a munkáról/veled; stb.) Hamar ki lehet szűrni a
kizsákmányolókat...

További szép napot Mindenkinek!

2014-06-27 16:55
időpontban Pogány Csaba ezt írta:

> Kedves Szabolcs!
>
> Csak azt nem
írtad meg, hogy melyik osztrák vagy német városban dolgozol.

> Talán
nem késő.

http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-February/085641.html [1]

tapasztalataitokat is megosztanátok a listával:) Tanulságos lenne:)

E"

megosztani a tapasztalataimat Veletek. AKIT NEM RDEKEL MOST NYOMJON
F8-AT! :-)

(most is itt vagyok).

életvidám csapat => a napi hangulatod alapból jó, senkinek nem célja
elb***ni...

dolgozóikra is! (nem is keveset...)

balra el... "Majd szólj, ha kész, vagy esetleg elakadtál... segítünk, ha
kell..."

amibe a fél világ bele volt konfigolva (VPN külső szerverre, és azon a
fő DNS szerver,

még az aktuális konfigot sem tudtam kimenteni, meg minek tettem volna,
nem volt még egy ugyanilyen

hangzott el! "Kezd el a helyreállítást, a fejlesztők miatt elsőként
valahogy legyen net, a többivel ráérsz utána

GOND, ILYEN ELŐFORDUL, EZ VAN..!"

amelynek során csapattaggá válsz

ilyet nem tűri meg a társaság

fizetéssel/túlórával

házhitelem miatt az euro árfolyamot... nem érdekel, mert van fedezetem,
tisztességes munkámért

munkához szükséges eszközöket a cég állja egy igen szép összegig

- rengeteg új infó/technika (amihez tanulni kell, dehát az élet ebből
áll :-) )

szakterületen és senkinek nem próbléma vagy frusztráló, hogy egy/több
kollégától segítséget kérjen =>

minden nap tanulok/tanulunk valamit

teljesen új technológiai hálózat átvétele, ami nem 1-2 nap (lehet
jegyzetelni/felderíteni ész nélkül...)

hálózati/adattárolási elvek, mint amit az ember X év alatt kialakított,
tesztelt, vagy használt egyáltalán

informatikus => az első 2 hónapban full hülyének éreztem magam, de
szépen lassan

nekik, és egy percig sem villog vele senki, hogy éppen hány
diplomája/főiskolája stb. van

biztos, hogy éles váltás a közszféra után, de úgy érzem, hogy megérte!

volna a linkelt levélre, semmiféle dicskvési szándékom nem volt!

http://www.szag.hu/illemtan.html
http://sulinet.niif.hu/

> [2]
>
> Ez
a levél vírus, és rosszindulatú-kód mentes, mert az avast! Antivirus [3]
védelem aktív.

--

_Sulek Szabolcs_

Links: