Üdv!

Használd simán a "windows anytime upgrade" funkciót...
elindítod, érvényes liszensz megad... babrál egy picit, amjd restart és
tátááám w7prof :-)

> Sziasztok!
>
> Belefutottam egy problémába. Fizetős pályázatot
nyertünk, de nem
> mutatták meg, hogy milyen op.rendszerrel szállítják
a gépeket.
> Természetesen a két osztálynyi gép home-premiummal
érkezett.
> Bele is ütköztem abba a problémába, hogy nem lehet hálózati
csoportokat
> létre hozni csak a profban ill. enterprájszban.
> Van e
bármilyen kerülő megoldásotok, hogy mégis hálózatos gépek
> lehessenek,
de nem egy otthoni csoport tagjaiként, hanem ahogy azt
> megszoktuk.
>

> Sokat segítenétek kezdő fejemnek, hogy ne hulljon le vállból.

Köszönöm,
> Csaba
> Scheiber Gimi
>
> ---
> A levél vírus, és
rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte
azt.

http://www.szag.hu/illemtan.html
http://sulinet.niif.hu/

--