Végül nem fogadta el egyetlen gyári kulcsunkat sem.

Próba képen a netről letöltöttünk egyet és azt 20 perces (ahogy írtad) kavernyálás után elfogadta.

Hálás köszönet a segítségért.

Üdv,

Csaba

Sajnos rajtam a sorscsapás. Nekem a vadi új és jó kulcsot nem fogadja el és kilök. Pedig tényleg nagyon egyszerűnek látszik
Ha valami eszedbe jutna még megköszönném.