Sziasztok!
Az alábbi számomra nem kivitelezhető problémába futottam bele. Adott egy
számítógép, amin futnak bizonyos programok, amelyek naponta friss adatokat
kapnak. (Nem láttam, de gondolom valamilyen adatbázis lehet mögötte)
Az lenne az illető kérése, hogy amennyiben bármi gond van, valahogyan
egyből tudja folytatni a munkáját, de legalábbis ne vesszenek el az adatok!
HDD problémára jó lenne a RAID, de ez nem oldja meg az egyéb gondokat
(alaplap, oprendszer)
Lehetne két teljesen azonos gép(??), ha az egyikben meghal valami a HDD-n
kívül, akkor átpakolom a HDD-t és mehetne?
Ötletek?

(Tudom nem pontos a probléma körülírása, de egyenlőre ennyit kaptam én is)

Zs