> Aki kapja, vagy akitől kapja? (mármint hol az adatbázis)
> Kicsit furcsa, mert ilyenkor azért nem helyi adatbázison szoktak dolgozni.

Egy vendéglátással foglalkozó cég gépe ez, ahol készletnyilvántartás,
számlázási adatok vannak nyilvántartva. Minden nap bővül a lista, kézi
bevitellel, semmi online dolog.

> Kérdés, hogy milyen erőforrásigényű.
> Viruális gép, mobil háttértáron, az adatok mappája/mappái - ha lehet -
> valami
> felhőbe szinkronizálva. Két megszólalásig egyező vasat szerintem túlzás
> lenne
> erre a célra fenntartani.

Felhőben én is gondolkodtam, a kérdés, hogy az adott szoftverrel
megoldható-e? (De ugye nem láttam se a gépet, se a szoftvert.)