> Ezek után szerintem elgondolkodik mindenki, hogy kell-e a sulinak e-napló,
> mert az anyagiakon (papírnaplók ára) kívül, csak a baj van vele évek óta.

Ez így ebben a formában nem állja meg a helyét.
Az e-napló igenis jó dolog, és igenis kell.

Itt a központosítással van megint a baj, a jobbkéz, balkéz, haverok, nagypénz,
mézesbödön, szakmai hozzá nem értés és egyéb ügyek végett.

Olyat kell választani (nyilván egy tollvonással elintézhetik, de amíg lehet),
ami a lehető legmesszebb esik minden olyan szervtől, aminek a nevében van
"állam"...

Gy.