+1 tw. Mint több kolléga írta a feltöltés elég soványka. Nálunk "megy" igaz
elég darabos a vezérelt gép képernyője. Azzal számolni kell, hogy ez
várhatóan munkaidőben zajlik, mikor még terhelés is van a vonalon. Páran
tuti dolgoznak, gazdasági könyvelés, titkárnő kirben, tanárom leveleznek,
tehát biztos van feltöltési forgalom, így már nem beszélhetünk folyamatos
0,25-ről = munkaidőben elég gáz... utánna döcögve de mennie kell...

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu* <http://constantinum.hu>