Sajnos olyan időben kéne ez a dolog mikor más is használja a netet.

Üdvözlettel:
Zoltán

2014. 10. 06. 13:35 keltezéssel, Farkas Gábor írta:

TeamViewer tudtommal csak otthoni használatra ingyenes.

FG

*From:*techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] *On Behalf Of *Zoltán Kurucz
*Sent:* Monday, October 06, 2014 1:29 PM
*To:* Techinfo
*Subject:* Re: csoportos távoktatás

+1 tw. Mint több kolléga írta a feltöltés elég soványka. Nálunk "megy" igaz elég darabos a vezérelt gép képernyője. Azzal számolni kell, hogy ez várhatóan munkaidőben zajlik, mikor még terhelés is van a vonalon. Páran tuti dolgoznak, gazdasági könyvelés, titkárnő kirben, tanárom leveleznek, tehát biztos van feltöltési forgalom, így már nem beszélhetünk folyamatos 0,25-ről = munkaidőben elég gáz... utánna döcögve de mennie kell...