On Tue, Jan 13, 2015 at 08:48:53PM +0100, P.J. wrote:
> - ab ovo az okj rendszergazda is magasabban képzett, mint egy
> iskolatitkár - és a felelőssége is
> nagyobb - ráadásul ő nem biztos, hogy ráér egész nap játszogatni a
> gépen, vagy nem vennék
> észre a hiányzását, táppénzét - ha úgy adódna  :)

Nem tudom, milyen helyen dolgozol, de nálunk pl. nemigen vettük
észre, amikor az igazgató elutazott másfél hétre egy svéd
partneriskolához egy diákcsoporttal "kapcsolatépíteni",  viszont
az iskolatitkárunknak sosincs ideje játszani, és amikor hiányzik,
akkor teljesen megáll az élet.

Lehet, hogy nálatok az egyéb dolgozók főként csak játszanak,
de ne általánosíts.

--
PTG
There are many intelligent species in the universe, and they all own cats.