az apaczai.elte.hu -n biztosan felvételkor a CV alján bevallott táblázakezelő/szövegszerkesztő
/'internet ismeretek -et lehet, hogy ellenőrzik is felvételkor

de a legtöbb Piripócs, vagy Babocsai helyen (99%) nem - pláne ha rokony az illető,
vagy 'jó ajánlása van

- így 'sajna a rencergazdáknak andragógiai ismeretekről is szert kell adniuk
~ráadásul nem adhatnak 2-est, pláne buktatni - vagy szó nélkül elküldeni
okirathamisításért  :)