Általános érvényű igazságokat próbáltok néhányan megfogalmazni foglalkozásokról
úgy, hogy az egyrészt nem a sajátotok, másrészt a minta amire alapoztok
távolról sem reprezentatív.
Pl. én eddig munkatársként 2 fő iskolatitkárral találkoztam életemben, soha
egyszer sem gondoltam, hogy nem dolgoznak meg a fizetésükért, vagy, hogy
alulképzettek. Nyilván vannak ellenpéldák, de azért nem kellene az egész
munkakörre és annak betöltőire ráhúzni a vizes lepedőt. (Ugyanígy értendő a
tanárokra, rendszergazdákra, portásokra, takarítókra stb.)

"nyilván komoly dolog az a felvett pedagógia, vagy módszertan 2-2  kredit (és a
vizsgán harmadszorra átjutás belőle 50% + 1 ponttal) -   ettől télleg mindenki
Öveges professzorrá válik - és már életpályára is jogosul   :)"
Ez kb.  origó fórum szintje már bocs. :(

"~ felveszek már én is gyorsan egy pejdagógosz szakot - hátha emelkedik a
renomém  :)"
Az általad előszeretettel alkalmazott szó amúgy görög eredetű és rabszolgát
jelent. Csak azért szólok, mert a szó jelentése nincs szinkronban azzal a
"tartalommal" amit írsz.
És attól, hogy minden mondatod végére mosolykódot teszel, attól az még lehet
sértő. (Persze ha ez a célod....)

FG