hú de szép idők voltak!    :)

+ Sulinet tábor  :)

az otthoni 300 perces (havi) betárcsázós internet okán benn maradtam mindig plusszban órákat - és ott töltöttem le a dolgokat (v. be volt állítva a szerveren.. :) - és otthonról radmin-nal néztem - lejöttek-e már a 'dolgok.. (akkor még nem volt tiltva a 4899-es port - ami után RealVNC-re váltottam, stb.)

és csak 3 tanár tudta eleve használni a számítógépet - és csak 2 tudta - mi a zinternyet! (~ami a falból folyik)