From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Pintér Sándor
Sent: Thursday, March 05, 2015 10:56 AM
To: Techinfo sulinet levlista
Subject: épített szerver

Sziasztok!

Célegyenesbe érkezik a szerver vásárlásunk, viszont mivel 250000 a keret,
épített gép lesz (periféria minden van).  Az Ipon-nál találtam egy jól
használható összerakót, gondoltam elétek tárok véleményezésre egy
konfigurációt, aztán inkább amellett döntöttem, hogy az összeállítás előtt
kérnék hasznos instrukciókat.

Ami biztos: Win2012 DomainController, max 30 gép egyidejű kiszolgálása
fájlszerverként, Proxy kiszolgáló, , 16-32 GB RAM, 2*kb. 1 TB SATA Raid 1..
A legfontosabb ezeken túl az akár 10 éves stabil működés. (A jelenleginek is
ennyit kellett bírnia.)

Amiben teljesen tapasztalatlan vagyok: Intel vs. AMD, milyen tokozás érdemes,
winyóban melyik márka a megbízható, Raid vezérlőt milyet érdemes, RAM-ból
melyik márka (a bőség zavara), hűtés? stb.
Nyugodtabb lennék, ha nem csak magam döntenék!

Használt megoldás nem lehet, nem kaptam rá engedélyt!

Köszönöm!

Pintér Sándor
hort-suli