Szia!

Nem tudom, mire kellene? Mi vettünk 3db ilyen gépet tavaly, 1. IP telefon
központ, 2. tartományvezérlő, 3. fájlszerver.

Imádom őket! 24 órás helybeli kiszállás garancia van, nagyon halkak,
+20000-ért (ha jól emlékszem) 5 évre kiterjesztett garanciát kapsz. Fizikai
RAID 1-et tud, így tükrözés megvan a 2x1 TB miatt. Nagyon megvagyok
elégedve velük. Ár/érték szuper!

http://www.szerverplaza.eu/szerverek/dell_poweredge_t20_mini_szerver_xeon_e3_1225v3_32ghz_4gb_ram_2x1tb_sata_hdd_3_ev_11