Kedves Venczel József!

2015. március 13., 15:53:22, írtad:

> Sziasztok!

> Nem vagyok babonás ember, még sosem történt semmi nagyobb
> balszerencse velem péntek 13-án,  legalább is a többi naphoz képest nem.
> Egészen a mai napig.
> Persze ez se nagy balszerencse, most már csak jót nevettem rajta, de
> tanulságos.

Me hirtelen felindultságból Az összes accespointban átírtam a belépési
jelszót. Ha az iskola udvarán állna egy akasztófa, már ott lógnék.
Mindezt a folyósón közlekedők szeméből olvastam ki. Az ok. Már több
telefon lógot a wifin, mint számítógép. A tanárok jelezték a
rendszeres IP cím ütközést. Már a szerverekkel és a tűzfallal is
ütköztek. Ennyi volt. Bekeményítek.

--
Üdvözlettel,
 pjanos                            mailto:pja...@kemenyg-bcs.sulinet.hu