> Jól értem, hogy az érvelésed lényege az, hogy ez kell, hogy legyen a
> legolcsóbb megoldás, mert a magyar állam ezt a megoldást választotta?
> :-O

Nagyjából.
Miután kipróbálta a másikat (!)
Miután a tesztek mind "tökéletesek" voltak,
Miután a gyakorlatban jöttek a problémák, ami miatt mégiscsak szükséges
volt iskolánként 1-2 Win munkaállomás
Miután 1-2 munkaállomásra a Win kb. annyiba kerül, mint 100-200-ra...
És az átképzés költségét megpróbálta felmérni.
Az MS-t választotta.

Mondjuk, lehet, hogy azért választotta az MS-t, mert onnan több csordogál
vissza mindenféle rendezvény és oktatási támogatás formájában, mentori
programokba (bár úgy tudom, a focit nem támogatja az MS, de még az is
meglehet). De a "megéri-e" kérdésében, az összköltségben ez is benne van.

A Sulinet portál fejlesztése is érdekes történet. Ott is volt már
mindenféle...

SzTZs