Sziasztok!

A fent nevezett programmal küzdök két napja. Win7 op. rendszer alatt nem
hajlandó kapcsolódni a külső szerverhez, a belső hálózatunkból. WinXP alól
már kapcsolódik a külső szerverhez, a belső hálózatból.
Akkor nem ISA tűzfal hiba gondoltam, mert akkor az XP-s gép sem
csatlakozna, de a Win7 rendszeres gép belső hálózaton kívülről csatlakozik
a külső szerverhez.
Most akkor mi lehet a hiba? Ha tűzfal gond, akkor szerintem egyiknek sem
lenne szabad működnie, ha Win7 probléma, akkor a tűzfalat kikerülve sem
lenne szabad csatlakoznia.
Egyébként W2K3 szerveren van a belső háló.

Ha valakinek van ötlete megköszönném.

Üdv.: Feri