Üdv!

bocs, ha már volt: a szirént rendszergazdai jogkörrel indítva
w7 alatt mennie kell a frissítésnek... normál userként nem tudtam, csak
használni,

frissíteni és adatokat netről lekérni nem engedett... (az
infó 1+ éves, lehet h ezt azóta javították)

2015-03-25 14:01
időpontban Ferenc Bodnár ezt írta:

> Sziasztok!
>
> A fent nevezett
programmal küzdök két napja. Win7 op. rendszer alatt nem hajlandó
kapcsolódni a külső szerverhez, a belső hálózatunkból. WinXP alól már
kapcsolódik a külső szerverhez, a belső hálózatból. Akkor nem ISA tűzfal
hiba gondoltam, mert akkor az XP-s gép sem csatlakozna, de a Win7
rendszeres gép belső hálózaton kívülről csatlakozik a külső szerverhez.

> Most akkor mi lehet a hiba? Ha tűzfal gond, akkor szerintem egyiknek
sem lenne szabad működnie, ha Win7 probléma, akkor a tűzfalat kikerülve
sem lenne szabad csatlakoznia. Egyébként W2K3 szerveren van a belső
háló.

--

_Sulek Szabolcs_