2015.03.27. 17:14 keltezéssel, Istvan Nagel írta:
Tisztelt Listatagok!

Ennyi infót kaptam levélben, ez alapján tudnátok segíteni?

>Ubuntu alapú szerver, postfix
>
>A probléma az, hogy mindig spam black listára kerül az IP-m, pedig >szerintem nem küld ki a szerver SPAM-et. Azt látom, hogy folyamatosan >az oroszok támadják a szervert.
>
>Az IP: 94.199.180.56
>hozzátartozó host: april.inflexstudio.com
>
>Itt van egy mail log fájl, amiben vannak furcsa dolgok számomra:
> http://inflexstudio.com/mail323232.log

Ha ez a szerver egy internet átjáró is egyben, akkor a tűzfalban kellene tiltani hogy a mögötte levő gépek ne tudjanak a 25 -ös porton kimenni. Lehet hogy nem a postfix küldi a spam-eket, hanem a belső hálóban levő kliens gépek.