> Egy Windows 7-es gépet klónoztam sok másik ugyanilyen gépre (HP 6000 sorozat
> - Tiop 3.1.1
> pályázatos gépek). Évekig minden tökéletesen ment, de most az egyik
> visszaállításnál a bios
> képernyő után rögtön fekete képernyő jön, s bal felső sarokban villog a
> kurzor - semmi egyéb
> életjel. (A bios képernyő is szokatlanul rövid ideig jelenik meg - tán néhány
> tized másodpercig)
> Hiren's boot cd-ről indítva a rendszert, majd rögtön "Boot from hard disk"-et
> nyomva tökéletesen
> [...]

Ugyanoda került a partíció?

Én ezzel 1x iszonyat sokat szívtam. Abba futottam bele, hogy klónozás előtt jó
volt, klónozva
másik gépre viszont nem. Egyszercsak rájöttem, hogy a partícióban a bootoláshoz
szükséges szektorok direktbe be vannak írva, és az egy másik partícióra
mutatott. Próbáld
meg riplinux alól kiadni az ntfsfixboot  /dev/sda1 parancsot. Nekem ez
segített...

Üdv:
        TT