Szia!
1. Csak egy tipp, de ezt már biztosan próbáltad. Nem állított át a BIOS-ban
senki semmit a tudtod nélkül?

2. HP notin jártam úgy pár hete, hogy a PartedMagic pendrive-ját benne hagytam
a gépben. Van rajta clonezilla és azzal klónoztam. Amikor újra akartam bootolni
az oprendszereket, nem akart. Nem talált semmilyen oprendszert, pedig a
PartedMagic-ből minden rendben volt. Én is végigjátszottam az mbr-es dolgokat,
sőt újra is telepítettem mindent, de mindaddig nem volt hajlandó bootolni, amíg
a pendrive bent volt a gépben. Pedig a boot sorrendben a BIOS-ban a hdd volt az
első.

Üdv,
Venczel József