Szerintem akkor a webes űrlap egyszerűbb megoldás, egyedi azonosítással.
A) Egyedi felhasználónév (avagy e-mail cím) / jelszó párossal lehet belépni és csak a saját rendelést módosítani B) Nincs jelszó viszont elküldés előtt megvizsgáljuk, hogy a megadott e-mail cím szerepel-e az adatbázisban. Ha igen akkor küld egy hitelesítő linket és csak akkor lesz "éles" a lemondás ha a levélben található URL-t megnyitja.
C) a kettő kombinációja.