Nálatok hogy van megoldva az ebédjegy? Mert nálunk pl, ha lemondja akkor az
ebédjegyét le kell adnia ergo nem lenne értelme elektronikusan lemondani.

Ahova én jártam iskolába ott meg úgy volt megoldva hogy bizonyos osztályok
mehettek csak egy-egy szünetbe ebédelni és egy tanár az azoknak a
tanulóknak az ebédjegyét rakta ki kis asztalkára őrködve mellette. Ha
lemondta, nem került oda másnap.

Kinél hogy megy ez? Aki evvel foglalkozik, minden hónapban a 300 gyereknek
átírja egyesével a dátumokat az ebédjegyeken, mert minden napra kap
másikat, csak egyszerre hó elején..