2015.04.23. 8:26 keltezéssel, Takacs Tibor írta:

Lehet, csak nálunk jellemző, de még 1 dolog, amit szerintem figyelembe kellene
venni:
Az SMS-nek díja van. Ok 30-40 Ft, de akkor is. Van, akinek ez számít,
elsősorban azoknak,
akik rászorultság miatt ingyen étkeznek. Amennyire tudom, legfőképp ők szokták
"elfelejteni"
lemondani az ebédet...
Pont azért "felejti el" lemondani mert nem fizet érte. Neki tk. mindegy ha egy adaggal több kerül a menzára.
Én - jelenleg - hatékonyabbnak látnék létrehozni egy facebook felhasználót,
akinek sima
üzenetben meg kell írni, hogy Pistike 1.b-s nem kér ebédet...
Ez mitől hatékonyabb mint az e-mail?