Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Venczel József [vencz...@hotmail.hu]
Küldve: 2015. április 29. 13:23
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Tárgy: gyakorlati érettségi körülmények

Sziasztok!

Csak tájékozódás képpen, kíváncsi lennék másoknál is előfordulnak-e hasonló
gondok, mint nálunk.
Tegnap délután kaptunk egy levelet a tankerülettől, hogy néhány hónapja ki
kellett töltenünk egy táblázatot, le tudjuk-e bonyolítani az informatika
érettségit és azt kérdezték, amegoldottuk-e azóta a problémákat.
Igazából minden rendelkezésre áll, csak a 6-7 éves gépekben istentelenül zúgnak
a ventilátorok és a TIOP-ps notik mellé nincs egér.
Ezt jeleztük is, erre érkezett ez a válasz.
Vagy két éve kaptunk 25 db Logitech márkájú, alap egeret, ezek úgy tűnik bírják
a sarat, mert a korábbi, hasonló színvonalú Genius-ok kb. egy év után tömegesen
adták meg magukat (gombok kikoptak, kábelek eltörtek). A billentyűzetekkel is
hasonló volt a helyzet, azok is lettek cserélve. Azok még most is olyanok,
mintha újak lennének (Logitech K120).
Persze csereegerünk se nagyon van, de ezt a kérdést még megoldjuk úgy, hogy aki
tud hozni otthonról egeret, az behozza előző nap, "én megvizsgálom" (bár én még
nem láttam okos egeret, de ki tudja...) és másnap ahová ül a delikvens, oda
viszem neki az egerét. Meg összeszedem a tanárikból is erre a délelőttre. Ez
van...
A tápokat viszont nem tudom megoldani. Szerintetek mekkora az esélye, hogy ezek
beadják a kulcsot?

Máshol nem jelentenek problémát az egerek és a billentyűzetek? Ti hogyan
oldjátok meg?

Üdvözlettel,
Venczel József