On Wed, Apr 29, 2015 at 05:40:06PM +0200, Boldog Ferenc wrote:
> Hello!

> Ilyenkor nyílik ki a bicska!  Ne inkább gépet hozzanak be? (költői kérdés
> volt)
> Hova lehet még jobban süllyedni? Mit kell még otthonról behozni? Széket,
> asztalt? Radiátort, hogy meleg legyen?

Nekem is volt olyan diákom, aki megkért, hogy hadd használhassa a saját
billentyűzetét, amit megszokott. Miért ne? Behozta előző nap, reggel
ott várta a gépénél. Remélem nem szabálytalan, végülis lehetne, hogy
pont olyan billentyűzetek vannak a vizsgahelyszínen.

Angol érettségin is használhatja (azt hiszem) a saját szótárát, matekból
se az iskola ad mindenkinek számológépet, én anno felvételin is
használhattam a saját függvénytáblámat. Történelemből is hozza mindenki
az atlaszt. Magyarból (egyik tantárgyból) se az iskola biztosítja a tollat.

--
PTG
"Look! There! Evil!.. pure and simple, total evil from the Eighth Dimension!"